Camp Riviera Makarska

MAKARSKA TOUR

PREGLED

Staza započinje na rivi kraj hotela „Miramare“ u smjeru zapada pokraj restorana „Plaža“ do hotela „Dalmacija“, a onda uz samu obalu do teniskog centra „Makarska“, gdje počinje makadamski dio šetnice tik uz plažu do predjela Cvitačka.

Prije potoka skreće se prema Biokovu, odnosno prema magistralnoj cesti. Prelaskom na desnu stranu već smo u okruženju Veprica, gdje se odmah na ulazu prije potoka desno odvaja staza koja s istočne strane brda prati potok uzvodno. Single track s dvjema serpentinama dovodi nas do makadamskog dijela staze koja vodi do groblja u Velikom Brdu pa prelaskom asfaltnog puta Makarska – Veliko Brdo na makadamski put iznad Puharića.

Iznad Batinića taj se put spaja s betoniranom cestom do Makra, gdje se lijevo uz groblje ide u selo i dalje seoskim putem tik uz rub planine prema istoku do zaseoka Mlinice.

Pokraj izvora vode u Mlinicama makadamskim putem slijedi blagi uspon do sela Kotišina. Od spomenika u selu staza ide asfaltnim putem do Botaničkog vrta uz spuštanje do crkve, nakon koje slijedi spoj s cestom Makarska – Vrgorac.

Asfaltnim spustom do spoja s Jadranskom magistralom kod stanice za tehnički pregled staza vodi kroz Osejavu šumskom stazom do makarske rive.